if you love me, won't you let me know?

det blev en date med zoey igår, skönt att man fick snacka av sig över en kopp vaniljlatte i den svenska sommar värmen.... :) därefter sa jag hejdå eftersom hon skulle till turkey idag, hennes flyg är ca fem timmar försenat. jag tycker det är lite kul att hon & barry sitter där och väntar, för dom kommer få så jävla kul sen så jag får gotta mig med detta sålänge :)) älskar att alla kändisar älskar att komma till espresso house när jag och fia är där. träffade ju zlatan där för någon månad sen, igår var det timbuktu's tur och vi kände oss lite dumma när vi inte bad om autograf och några andra ungdomar kom fram och gjorde det... anyhow, snart är jag och fia med på innelistan på alla kändisfester, världen över!

idag ska jag se fotbollen med linda, natta och? jaa, vet inte. men dom iaf. sen ska jag spela in satc maratonet, men det blir jobbigt för har bara band för fyra timmar och det är i fem.. men måste inte spela in den sista timmen kanske? aah, döjobbigt ju .. jag får se hur jag löser det hela :)

nu ska jag väl diska, för tredje dagen i rad, eftersom min lillebror är handlings-handikappad och inte kan göra annat än spela data/xbox och lukta illa :/

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan se den dära "timmen" med mig ju från boxen om du håller reda på vilket avsnitt;)

2008-06-18 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0