i'm sweatting like a whore in church

jag älskar michael knight! :)

igår var det midsommar, det firades med mat hemma hos familjen lindstedt: jordgubbar, nypoatis och allt som hör där till. därefter begav vi oss hem till zäta, tog det lugnt med dom två +sebbe på hennes balkong sen hälsade även big&little k på. det blev en jävligt lyckad kväll trots allt. lagom mycket drag och trevligt sällskap :) dessutom drack vi glögg, vilket man egentligen inte får för det är som "dricka påskmust på julafton" som ica uttryckte det så fint! hemma var jag väl vid halv två - hade ju SÅ långt att gå? haha. sen somnade jag väl nästan direkt, det var ju skönt! mådde väl inte världsbäst när jag vaknade första gången klockan sex imorse :/ därefter gick det bra så länge jag låg i sängen och nu har jag käkat taco så det är fint nu!

väntar på att sebastian och pappa ska ringa så jag kan börja packa min väska och vi sen kan bege oss till mamma, där vi väl får skräpmat eftersom hon säkerligen är jättebakis. det är alltid lika kul! well well, ska väl se om jag hittar något kul på tv "sjutton igen" var inte särskilt rolig :/ annars får jag väl sova en timme, det skadar aldrig.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0