& jag vet; jag är hopplöst svår ibland..

sverige-spanien i parken idag igen. det var så skööönt! ända till villa satte den, den jäveln! haha surt :( men trevligt endån! dumma vakter som ska ta korken på flaskan, jag försökte ju gömma den så fint och sen säga att jag inte hade nån (u) haha. trevligt med en sandra-dag då man kan snacka hur mycket skit man vill! :D <3 sen skulle hon iväg och festa i mina hoods men jag orkade inte så jag sitter nu här. har lånat fyra dvd'er med 'rena rama rolf' som jag ska roa mig ikväll om jag inte ska träffa baby som helt plötsligt är på humör. det är ju bra. eller?

jättesöt tycker jag dessutom att lasse lindh's låt "du behöver aldrig mer vara rädd" är. så nu kommer jag väl lyssna sönder den låten på no time och sen tröttna, tyvärr.. ge mig eva cassidy - fields of gold.  jättefin i reklamen om femman's filmer! undra vilken som visas imorgon? =))

lite jordgubbar och ballerina sitter fint nu känner jag! :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0