mmmmm, SELECTA!

skitsugen på ballerinakex, varför finns reklam ? :( gillar dock kama sutra-reklamen, den familjen dafgård. garvar lika mycket varje gång :D

stranden heeeela dagen idag och det betydde ä'ven att jag brände hela baksidan eftersom jag inte orkar vända på mig, knyta av och på bikinin stup i kvarten är fan jobbigt :( tur att min snälla swester är hemma igen ett tag så hon kan köra, någon nytta ska man väl ha av henne? haha. hon gjorde ju trots allt så att jag missade mina repriser idag, FAN! jävla störigt ju :( så nu behöver jag åtminstone tisdagens gossipgirl, vem offrar sig och skickar? :D

imorgon blir det iaf stranden igen, framsidan ska nu brännas efter att aftersun-lotionen är på på baksidan och luktar apa! (u)

come away with me in the night,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0