när månen blivit het..

.. vill du lyssna då?


matchen hos natta igår, värdelösa jävla sverige. nu har jag gett upp hoppet om em! det blev massa äckligt godis istället för middag och jag mådde bara illa ;b fick dock träffat thörn och abbe som man inte sett på ett tag!<3 på vägen hem träffade vi albin och linus på bussen och det var ännu längre sen! skit kul. älskar dom två och deras sjuka saker! stackars, lilla albin's öra :( haha. hem kom jag, såg lite inspelat satc och sen somnade jag så fint i min säng :)

vaknade imorse och all saft var slut, skitdeppigt - vem vill dricka mjölk!? så jag gjorde lite våfflor, som jag råkade blanda med mjölk istället för vatten och dom sista blev sega, så fick ju slänga dom. gott med chokladssås på - tjockis :D pappa kom hem för typ en timme sen och avslöjar att han 'gömt' coca på balkongen, så jävla deppppppppigt. då kunde jag druckit det istället för vatten!? haha. tur att han make up to this genom att köpa hem jordgubbar som man kan mumsa på :)

linda var här innan några timmar, kollade på film och project runway. hon fick lära sig dom senaste trixen i 'what about brian' också - snart är hon fullärd! ;) haha. sen gick hon hem och jag ska väl planera vad som händer imorgon. måste ringa mamma, jag vill ju också ha midsommarmat! så får se vad hon kan erbjuda annars får jag väl koka min potatis själv här hemma imorgon (a) inget festande iaf, tror jag. inte ett dugg sugen på det heller så det känns skönt!

nu blir det snart tacos :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHHHAHA är det okej att tacka nej ;)

2008-06-22 @ 18:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0