SANGRÍA!

LÅNGT INLÄGG OM MIN FREDAG! :D
(bilder kanske bifogas senare om emma vill skicka)

igår började dagen med att jag gick upp innan klockan slagit nio(ja, på morgonen!:O) för jag skulle ut och träffa min vän, kicken och fiababe! höhö. roliga lilla jag :) så vi möttes tjugo över nio typ satt och snackade om hennes turkeyresa och the latest 411 in svedala-land! :) sen när vi typ tänkte gå in så började det att smådugga lite grann sen bara VRÄKTE det ner och vi blev dyngsura. dessutom åskade det och blixtrade. och ja, jag är rädd för sånt! men vem är inte? det är faktikst farligt! man KAN dö!

sen gick jag iaf hem och dom2 också, så fixade jag mig lite och drog mig till centralen och började en dryg resa mot simrishamn med zäta och långhåret bredvid mig som hade köpt biljett till svedala men åkte till skurup, din lille buse! jag ska inte till, men jag borde!

träffade iaf ica där sen då och vi gick och fikade och ica fick fika OCH pengar av caféet - så går det när man har värdelös personal. sen gick vi och shoppade loss(icke!) i simrishamns modehus(?) och sen gick vi och åt en halvgod pizza som man inte blev mätt på, känns lönt!? tåget hem var segare än vanligt men jag satt och tjuvlyssnade på dom bakom mig, trevligt och jag vet ALLT om deras liv nu, förutom vad dom heter och hur dom ser ut :((

sen fick jag springa til bussen och åka hem, upp och fixa till mig lite och sen cyklade jag till elias och på vägen kom tre stycken tio-åriga pojkar med utländsk härkomst fram och tog mig på röven (jag blev jättesmickrad...........) sen undrade dom om jag ville bli deras flickvän och "snälla, vi får ta dig på röven en gång till" eller inte! så jag sprang därifrån :)

väl hemma hos elias hade vi brudar SKITkul på balkan.. HAHHA. det var så mkt så det går inte att förklara! "sangría, eller som vi säger på norska sangría" och sen lite tjock&rik kille som jag ska satsa på "han har tre bilar" hahahah :(  sen lite "men om vi är i en källare, var får jag ta dig då?"  "hm... i min näsborre, den är töjbar" "OK. när kommer du?" jag dördördördör om och om igen. det var sååååå jävla kul! sen lite blöta läppar från vissa och fulla ungdomar! men jag och natha hade iaf DÖKUL!

sen gick vi till mcD och natha slog på en kille som hon träffat i kanske en halv minut. HAHAHAHAH (U) "ät hälsokost själv, fetto!!!!!!!!!!!" hahahahhaha. därefter blev jag nästan påkörd av en cykel och "angenämt" bara det att NEJ, det var det inte! hahahah. sen var gaz på mcd och träffar en kille. GISSA vad första frågan var!? JA : vad tycker du om zlatan? förvånas någon? nej, tänkte väl det också :D

nu ska jag iaf till mina kusiner och äta grillat trots att jag åt frulle för en timme sen :(
busstanten ljög för mig, tro man gör så!?
jävla fulla ungdomar som tigger tidningar av tidningskillen klockan fem på morgonen så jag vaknar (u)

PUSS

Kommentarer
Postat av: sundberg

hahaha han förtjänade det! fyfan vilken kväll vi hade gumman <3

2008-07-01 @ 00:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0