saturday night!

förväntade mig en dryg lördagskväll hemma, men det blev en dryg lördagskväll borta :( fick iaf med mig en apelsin hem som sandra skulle ha, jag smakade på tårtan och fick gratis dricka, helt okej innan vi blev utslängda för att tim inte kände oss? JOHO, vi gick i samma klass två veckor i nian. sandra hade haft sex med honom. cim går på hans skola. det är alice's ex och sofie brukar åka buss med honom ibland. jättenära vänner, förfan! :)

iaf så var det ju i röda höja så jag gick hem till hasse för att få åka taxi hem istället för dryga bussar. där var mamma också, tur att dom var nyktrast på jorden....,  hem kom jag iaf, en timme senare och efter hasse's obligatoriska sång. varenda ord man sa fick han till en sång, jag förstår inte. jag hade nästan förträngt det! ... haha

på onsdag blir det iaf fest i deras resident, fredrik tar studenten och jag, ica och sebastian ska våldgästa :) det blir trevligt. längesen man träffade dom ju! :) nu ska jag iaf äta frukost och sen plugga lite natur, blir kanske att man solar lite, men det verkar inte så.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0