shop 'til you drop

tog en runda med lindi i stan idag då. skönt att bli av med sina pengar på nödvändiga, men samtidigt onödvändiga saker... skor blev inhandlat iaf.. snygga sandaler dessutom :) är fortfarande på jakt efter min kjol eller en ny klänning och sen skorna till alexandra. jag hittar dom inte!? får väl leta efter några passande tills på måndag då vi drar dit :)

på fredag blir det iaf ett besök i "simris" som ica så fult kallade det.. ska hälsa på henne på hennes lediga dag och käka lite glass i solskenet, förhoppningsvis! :) imorgon ska jag till källaren med mami och bli lite sminksaksägare. jag gillar källaren! ska även köpa peeling :) glansspray inhandlades igår, för femton kronor - riktigt fynd som funkar! :D rea på rusta! sen ett shampoo av björn axén och han är väl alltid bra, eller?  tio kronor iaf så jag blir ju inte alltför besviken om det inte funkar som jag hoppats! saltvattenspray ... är det något för mig? ska kanske testa! (ja, jag vet. jag är jätteinne på massa hårprodukter, men ni vet inte hur det känns! :P)

imorgon kommer babyzoey och babybarry hem :D dom kommer vara bruna och fina :) jag ska väl höra av mig till dom om en date på torsdag kanske :) eller dom kanske är för trötta på varandra?.. :) nej, nu blir det lite äntligen hemma. ikväll börjar allsång!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0