strawberry/peach

- skitgod saft, smakar sommar!

har legat på soffan heeeeeela dagen lång och tittat på film bara. först tre avsnitt rena, rama rolf sen blev det the perfect man - jag älskar hilary duff's filmer, no matter what ;b tillsist blev det jersey girl med superhottie ben affleck! hääärligt. har tryckt i mig mängder med jordgubbar (+grädde&chokladsås:$) sen ballerinakex och papsi bjöd på pitabröd och kött, supergott! imogron ska jag fika med babyzoey innan hon åker iväg på onsdag och gottar sig med barry i turkey, som jag älskar! om nio dagar är dom hemma. hehe, ja jag är ond! ni får ha så kul, sötnosar!! fastän jag är lite taskig och avundsjuk, med tanke på att pappa lämnar mig hemma på midsommar sen blir det två tripper(?) till norge, WEIHO!? nää..

anyhow. baby är svår, svår som fan.. och jag är lika lättlurad varje gång. dessutom hatar jag när andra är mer envisa än vad jag själv är, hur kan jag då vinna!? det kan jag inte... får väl see..


nu bli det fortsättning av en prinsessas dagbok 2 - snacka om moviesöndag!
pussssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Jenisen

Haft en bra dag?

Godnatt! :)

2008-06-15 @ 22:30:11
URL: http://jenisen.blogg.se/
Postat av: alexamdra

två? næ så roligt kan inte de vara! haha! men det gør inte mig nåt!

2008-06-16 @ 14:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0