trött som en gök! :(

jahapp, dagen idag har inte bestått av massa natur-plugg, som den kanske egentligen borde... nej, jag gick ner på gröningen och solade lite med min mami istället. boken var med, men inte humöret... vi hade lite sommar-amelia-kryss och min mamma var splendid (vi kollade facit på barnkryssen :$) till vårt försvar tillkommer att det var grymt svårt!

därefter gick vi upp och tog på oss lite kläder, drog ner till kvarterskrogen och det känns som om jag är på semester när jag solar hela dagen och sen äter ute, nästan intill vart jag bor. och med tanke på att allt är så nytt så känns det bara så, super mysigt! därefter var det hem, plugga lite natur, sen somna på soffan två timmar, där jens hälsade på och vek min tvätt, schyst :)

såg cirkus zlatan sen, typ nu precis. herregud vilken bra dokumentär för hans image! till och med jag började gilla honom, så grymt sööööt!! haha :) mer zlatan åt folket!! :D

nu ska jag snart duscha, sen läsa klart min naturbajsskit för jag måste få godkänt imorgon (u) därefter så somnar jag väl vid halv elva, om det går efter att jag vaknade för en timme sen :(

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0