trötttttttt & sliten..

jup, då var det avslutning igår. vi satt i kyrkan och försökte förstå vad nicola sa (kom mitt barrrrrrn!) mne det gick inte så bra. det enda jag hörde och reagerade starkt på var att en tjej fick ett stipendium på 500000:- alltså en halv miljon kronor!?
jag ska också söka det sen när jag tar studenten :) därefter stack vi tillbaka till skolan och hämtade betygen.. KUL att dom satte alla mina g i rad, ser helt värdelöst ut ju :( men men, hade inte förväntat mig mer i naturämnena eller matteB, så det var ju helt okej, trots allt. MVG i matteA säkrat nu. WEIHO! dags att kämpa i tvåan? :(

därefter blev det hem och kolla på hipphipp<3 sen drog vi till danmark. hittade en relativt billig pub där vi satte oss och kände oss totally jättevuxna :D och tjockis i bilen "kommer snart, baby" NÄ, BABY, det gör du inte!? och det gjorde han inte heller :) gamlingar flirtade och det var väl precis vad jag behövde....

kom tillbaka till malmö, drog till jockes student och det serverades taco. godaste på länge!!!! sen blev det dans på rosor, dricka och allmänt trevligt. vid två skulle jag ta bussen hem men naiv som jag är, så hade jag inte fattat att sista redan gått :( haha ohwelll. baby räddade mig och jag fick åka taxi hem. chauffören skulle hålla min mobil medan jag sprang och hämtade pengar, och han läste mitt sms. TRO MAN GÖR SÅ!? hemma var jag iaf vid tre och somnade nästan direkt..
nu ska jag snart diska, för mamma bad mig så vänligt :) sen vill jag bada lite, hade varit skönt. synd bara att det är SÅ drygt. äta frukost knaske jag också borde göra? ohwell, ska iaf springa ner i regnet(förhoppningsvis inte) så jag kan tanka på min telefon.

pussssssssssssIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0