you'll be a great memory

kollat film, rakt igenom mest hela tiden tycker jag. gråter & skrattar om vartannat när jag sett på an american crime och pledge this! och nu finally sex and the city -filmen. skitskitskit bra trots att bilden var sämst på planeten så överlevde jag och kunde endån följa med i vad som hände :)

if i were you baby, i'd be thinking of me..

har suttit isolerad här sen i fredags och inte träffat nån annan än min mamma, pappa och bror sen även några i affären som aldrig kommer se mig igen och vice versa.. skönt! :) imorgon träffar jag linda i stan klockan TOLV!? (u) får väl ställa klockan, på sommarlovet!? helt fucking sjukt, men okej :)

på måndagafton åker vi till norge, like a virgin - nästa gång lär jag vara lärd om vad som händer där.. det blir en resa på alltför många timmar och sens ak vi sova på madrass, ja. luftmadrass.. låter inte särskilt lockande, men jag får iaf träffa min kära syster! :)

i'm looking for better standards, asswipe!
puss

Kommentarer
Postat av: alexa

JAG HAR KØPT EN FIN BLÅ LUFTMADRASS TILL DIIIIIG. men du får blåsa upp den sjælv!^^

2008-06-24 @ 11:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0