your fingertips across my skin

har inget att säga idag egentligen mer än att jag har köpt nya brillor, på rea :D och ett nagellack och en mascara.. meningen var att jag skulle ha nagellacket på mina fina tår när mamma tycker att det är fint om man är brun, och som vi alla vet så är min solbränna på fötterna INTE den vackraste, och speciellt inte vid tårna. NEJ, det blir aldrig bra och det är jättedeppigt!

biiiiiAtch!
idag kom iaf zoey och barry hem från turkey! :D:D så imorgon ska jag träffa ena halvan, kasnke båda? för masssssa skitsnack och allt som hör där till! :) nu blir det fotboll och heja underdogs! <3

förvirringen är total..

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ha en trevlig kväll :)

2008-06-25 @ 20:28:10
URL: http://hjortstorphall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0