ååååångggggggggeeeeeeeeeessssssssssttttttttttt

sofia är världssämst på att peppa mig för att börja plugga på matteB'n som jag har fyra timmars nationella i imorgon. LYCKA TILL! skyller allt på fia, för vill inte ta på mig allt ansvar själv, det känns tungt. borde väl iaf börja plugga nu med tanke att det är 0815 imorgon, men har jag den orken eller den självdiciplinen att jag tar tag i detta, ber pappa om hjälp och fixar tolv fucking poäng? NEJ! hej, johannas första riktiga ig och hej sommarskola! jag orkar inte anstränga mig!!!!!!!!! slutar iaf 1215 efter provet imorgon. dvs. 0830 när jag läst igenom frågorna, börjat böla för att jag inser att jag inte klarar det och sen gått därifrån (U)(U) ÅNGEST!

solen skiner iaf, jag har bränt mina fötter och nu ska jag trycka i mig risifrutti för att dämpa min ångest! (u)
maA-np-del1 gick hyfsat iaf, itne lika bra som för magnus(mr.266) men endån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0