all min kärlek får du bära,

hela livet vill jag ge!




igår hälsade jag på chrelis efter många om&men, trevligt som always! :) sen hem, åt god mat och efterrätt, sen agerade jag anna skipper för min far.. och han hade lika många ursäkter som dom i programmet och lika mycket skit. kul! :) efter det drog jag hem till baby. idag åker han iväg och kommer kanske inte hem igen, VA!? ja,jo, okej.. får väl se nästa vecka eller något. jag hoppas att han inte vinner...

ska snart dra till skolan, borgar dagen äger rum idag och jag ska väl dit och kolla läget. orkar inte bara sitta inne och glo, så får se vad det är får något, sen aksnke det blir en liten fika? (a) tur att jag inte redan är pank!!!!

snackades om fest ikväll, fast nej, jag vill inte...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0