asfafdgsag

fel låt vann igår, timbaland's stall och skit, tack men nejtack! dima bilan är itne ens snygg. men skridskoåkarn var. GRR!! (u) vi hejade på bosnien och spanien och frankrike och sverige, kom alla dom typ sist? JOJOMEN. orka att alla favorittippade kom kassAST och dom tio främsta var värdelösaaaaaaaaaa!!!

björn<333 kul att sverige nu kommer bli sett som europas trögaste land(efter tjeckien som sa fel, men INTE med vilje..HAHA) men det är så kul, enda landet som har humor ch inte bara "thank you for a GGGreat show!" lagom uttjatat, jag vet inte!? (u) 

pizzan och tårtan och chipsen var goda iaf, jävligt trevlig kväll med finfina damer!<3 sen sov jag hos baby, vaknade av att jag inte kunde andas, tog mitt beloved nässpray sen begav jag mig hemåt. nu ska jag iofs tillbaks till dom trakterna med min bror så vi kan fira mamma. (jag hatar mors&fars dag)

PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0