busy lördag

fixat i lägenheten idag igen, byggt lite ikea-möbler, trots att jag har en kusin som ska starta ett företag för just det.. haha :) satte upp "fondväggen" dvs. tyget idag och jag blev jävligt nöjd! litet rum har jag, men det ska bli snyggt. hoppas på att få plats med en 120 säng!

tagit det lugnt sen, med eva&adam "jag går, men jag kommer tillbaks!" skönt och här finns inget godis att knapra på tills man ska dra iväg. kanske får fixa mig, utan plattång (för jag är så snäll) och hitta nånting att ha på mig, nu kan man inte springa in på alexandras rum för varken att sno kläder eller spegla sig, för den e borta. det känns tomt! mina kvarvarande familjemedlemmar på vannagården dansar och man måste visst hålla sig på brösten eller pungen, jomen? :S tur att jag snart ska gå :))

(( HAHAH, atal kom och hälsade på mig i husie igår :D ))

ska på fest med stolen och dom andra ikväll igen, vi hoppas på lama raggningsrepliker, massa skrik, svett och ingen plats. men det ska nog funka endån. FIA, KOM HEM!

igår var vi på sofie's artonårsfest var folk kom och gick, och jag glömde min tröja. trevligt matbord och kambodjaJA hahaha :( hemam med sista bussen och då gick fan solen upp!? SOMMAREN ÄR HÄR. (träffade baby en sväng också.. som alexandra äntligen fått halvsvar om vem det är)


pusssssss

Kommentarer
Postat av: alexa

jag vill veta fullt och helt!! jag e så långt borta att jag borde få veta ALLLLTTT

2008-05-07 @ 17:44:43
Postat av: Chräl

HAHAHA, Kambodjaja

2008-05-08 @ 20:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0