cus i never wanna see you cry

(jag har en liten westlife-crush just nu)

träffade chrelis igår, long time no see :) skitsnacka lite sen kom mentor så då fick jag avlägsna mig, som vanligt :(( det blir en chrelis/lindsjö-kväll i helgen iaf, det ser jag framemot! <3 sen skulle jag plugga, men åkte hem till baby istället. ville se tina turner-filmen, skitbra, men det fick jag inte :(( så ja. hemma alldeles försent och somnade på direkten!

idag blev det samhälle-prov och jag kände mig SKITsmart emellanåt, men inte alltför ofta (u) kommer nog bara få vg på det, JÄVLA SKIT. jag som ville ha mvg i något ämne iaf.. känner mig helt värdelös med vg, det är inte kul :(( fixade fean sen med dina&drazena på espresso house och magnus(/markus)-gay hjälpte oss med våra frågor så nu e allt nästan fixat, ska göra resten senare idag. innan gossipgirl! :D

cykelauktion om två timmar med ica. hur mycket kan en cykel kosta då egentligen?  spänningen är olidlig och jag måste ta ut pengar så jag kan betala.. ska jag sen cykla hem med den? DRYGT :(( men lite motion har ingen dött av, eller? :) imorgon är det iaf coopers och babyandersA sa att man inteskulle försämra sig, och eftersom jag är förkyld(och har sämre kondis är någonsin) så kommer det gå mycket sämre, slipper jag då? :)  tur att jag inte är världens lataste människa iaf.... (jag älskar ironi)

nu ska jag soman på soffan någon timme så jag orkar med allt tumult sen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0