det är så typiskt...

sjuk som en get. nyser som en häst och snyter mig som aldrig förr (har snytit mig en gång idag) det är konstigt det, att så fort jag trycker i mig massa c-vitaminer utav någon anledning så blir jag alltid förkyld. ska det inte vara tvärtom? jag får en motsatt effekt och jag hatar det! sitter nu här med dagens tredje kopp te och en liten varm oboy utan vispikkkkkerma slank också ner. knaprat alvedon och voltaren-t och nässpary och halstabletter ett i ett men ingenting händer. det är inte längre kul att vara sjuk...

härlig dag i skolan idag. from den tredje juni är det inga lektioner. avslutning den elfte. känns inte särskilt befogat, men endån? :) dessutom är det slut på svenskalektioner nu, trots detta tycker ac att vi ska läsa ut den jävla boken till den tjugosjunde, fall i fall. hell no. det orkar inte jag?!

iaf, vg på np-maA -08. har ni fått lösningarna? haha, detta tjat!! men endån, VG!? jag är jävligt stolt att jag lyckats med detta och nu hopppas och håller vi ALLA tummarna om att jag fick g på np-maB. visst!? (a) det är kaos annars!!

letat upp recept till min tårta som jag ska baka. bort med äcklig sylt och in med chokladmousse(mos i fucked up-t9)  så jävla smarrigt! så nu hoppas vi på att allt blir av för vg i np-maA och mvg på sh-arbetet - fia&mig :$ haha:) hade suttit fint faktikst! om min jävla förkylning bara kan försvinna någon gång så att man kan smaka nånting!?

uppsats på ons btw och om man vill snyta sig så ska man ta med sig papper och göra det i aulan? kan man vara äckligare? jag tror inte det. seriöst, snyta sig på offentlig plats? usch nej, respektlöst och äckligt. jag ryser i hela kroppen bara av att tänka på det. toaletterna är precis utanför dörren, gå ut där istället, sätt på kranen och snyt dig i din ensamhet. sluta äckla andra!

nu blir det high chapparall(spelling?)
puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej, tänkte svara på det du skrev som kommentar i min blogg. Nej det är sant, man kan nog inte hjälpa det men det måste ju vara sjukt avtändande när man får reda på att man är syskon trots att man inte växt upp tillsammns eller visste det innan. Någonstanns inom sig måste man ju veta att det är fel, men som sagt man kan nog inte hjälpa vem man blir kär i precis som du säger :)

2008-05-19 @ 22:07:24
URL: http://saraalexandramalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0