don't go breaking my heart!

1. 2.  3.  4.  
5.  6.  7.  8.  
9.

1. linda på klagshamn, innan vi träffade höga alexander med vänner. riktigt läskigt :(
2. jag pausar i flytten & känner mig drop dead gorgeus......
3. min finfinaSTE fotbränna (u)
4. ac hjälper handikapp-hippo på med blond peruk efter hon nått sitt klimax. magnus är glad! :)
5. lillebror pausar i flytten as well :)
6. lillebror sover från 18-07 och vaknar här vid 23, skitsnygg i håret och lagom disorienterad...
7. en blond asiat (u)
8. pluggade fea på balkongen, dvs. sola!
9. magnus ville bli fotad när han var Giiii :( sofia antagligen också, men bara som 'short model'




heldagsmaraton med gossipgirl på femman nu, så ska kolla på det, med lika mkt reklam som vanligt (u) sen ska jag kolla eva&adam säsong två när sebastians dator blir ledig. även uptown girl, knocked up och ps i love you också. ÄLSKAR att vara sjuk :((
nej, jag vill inte på fest på pers borg ...


vem är 0700468943? =)

Kommentarer
Postat av: Linda

"Linda på klagshamn" FUck j'ätte vacker är jag =D=D

2008-05-19 @ 06:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0