don't you leave me standing here!

såg lite oth-avsnitt nyss och jag är THE biggest wimp  men jag lever med det, gråter till ALLT nuförtiden, speciellt denna veckan, mittemellan indianer i vassen-veckorna, alltid så mesig då;b började gråta till ännu en låt idag, och idag har jag smink på mig - jobbigt!

fick redan på mitt spanskabetyg av babyF också.. kollade i hans papper och såg att det stod vg på mig, jag bara jahapp, bra ju, men jag frågar honom iaf :)
jag: ja, vad fick jag i betyg?
ferre: ja, johanna, du fick mvg!
jag: VA!? :D:D
ferre: nej, oj, såg fel. du får vg!
var han tvungen!? hahaha, så jävla söt. och nu har jag lovat honom att fortsätta läsa nästa termin :(

btw, såg ni babyandersF idag? så jävla sööööt! han gjorde min dag, när han kom in där imorse med lite lagom ruffsigt hår(jag som rufsat till det) och kepsen på. AW, BABY!

fyrtio minuters engelska och fem minuters spanska bestod dagen utav idag, HÄRLIGT! sen har jag som sagt bara segat och chrelis ska bonka lite innan hon vill träffa mig, ska jag komma ihåg!! haha, sen ska jag upp till henne och skitsnacka lite, som på den gamla goda tiden!

/ puss


kolla mina långa naglar!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0