gimme love to give to all

gårdagen bestod av kjollans pommes&vitlökssås, MUMS! sen hem till chrelis för att se talang2008 där jag även röstade och min röst avgjorde nog när zara vann! :) därefter blev det ondskan och green street hooligans innan jag gick hem efter att ha slumrat till i hennes soffa! :)

imorse var det dags att ta sitt pick&pack och dra till mamsi och därefter till tallriken med fia, som bara klagade på hur varmt det va. vi stod iaf ut i nästan två timmar innan vi cyklade hem igen på våra fina cyklar, speciellt min! så har käkat stark middag nyss, luktar MUMMA i munnen, det kan jag lova.. och ikväll vet jag väl inte ritkigt vad som händer. jag får se vad kvällen har att erbjuda mig :)

ska ringa fia snart och se ifall någon stalker fixat fest! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0