halstablett, tack!

- var bor du?
- lorensborg.
det känns konstigt. ingen förklaring om vad husie är eller vart det ligger. nu uppstod en viss förvirring iaf om att l-castle(cooooolt namn) skulle ligga vid persborg :S knappast.

gillar min nya hårinpackning. den luktar gott och i duschen, åtminstone, så är håret lent. men jag antar att det sliter på håret att kamma det när det är blött? det är vad jag har hört, men här står att man ska det och det känns bra för stunden!

borde väl läsa min fea nu innan jag nannar, annars blir kanske fröken dina lite sur på mig imorgon och slått (hon gillar att slåss, "lillasyster-dina") jag har iaf klippt ut fina annonser, sen om jag gjort uppgiften helt fel orkar jag inte lägga ner tid på, för jag har inte pappert hemma, så kan inte tjuvkolla.

säger godnatt nu. imorgon bjuds det på fyra timmars uppsatsskrivning och man kan inte bara sitta där två för "det gör ingen författare" (1. jag är ingen författare, 2. detta är inte min debutbok) ge mig vg bara så är jag nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0