lay your love on me

mina naglar är långa och fina(ta det med en nypa salt) men för mig är dom långa och nu när jag väl insett det så kommer jag väl bita av dom innan morgondagen är över, typiskt mig isf!!!

vg
fick jag på mitt dativ/ackusativ-prov jag hade i spanska. min gissningsförmåga är på topp!!! för inte var det skicklighet där inte, det får man bevis på när vi får tillbaka hittepå-np-proven.. fast inte imorgon för "imorgon finns ingen spanska" eller "den är inställd" som vi säger på svenska, babyF :) så då blir det att plugga på sh för jag måstemåstemåste få mvg på det provet :)

ohwell, nu ska jag nog ta och fixa i ordning på mitt rum, en gång för alla. packa väskan också för imorgon bär det av till far min och bussjäveln ska åkas i en hel vecka, vilket betyder att man måste gå upp timmar tidigare än vad jag nu vant mig vid. deppigt som fan faktiskt! på kvällen blir det partaj, trevligt. längesen sist nu, som det var på riktigt dvs. fan valborg!? hoppas på toppenkväll  iaf! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0