men man vet så lite om sig själv..

hos daddy nu.
födelsedagsfest igår igen (u) ingen höjdare, what so ever!! tur att baby-barry var där åtminstone!!! :) hemma redan vid ett? SKÖNT, käkade lite knäckemackor sen somnade jag så fint på soffan :) frulle med bulle idag. älskar när hus byts :)

ska lägga mig och kolla på licence to grill snart, älskar honom. så jävla värdelös!!! :D sen ska jag sova, sen är det dirtysexymoney o sen oth. SKÖNT att inte jobba idag, vanesak annars, men idag kan jag ligga hemma i sängen och bara sova, trots att jag önskar att jag kunde tagit vara på solen lite bättre, men men.. skola imorgon igen efter lång ledighet. in i rutinerna sen får vi snart sommarlov. WUNDERBAUR!


pussHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0