p.s i love you!

såg den idag, två timmar lång och jag grät, jag grät något så fruktansvärt genom hela filmen. så bra, you've GOT TO SEE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! finns nästan ingen bättre film, nästan! :)
såg knocked up också, well. godkänd, men inget att hurra för. gravida-sex-scenen var kul, men det var i princip allt också?

imorgon lägger jag in eva&adam säsong två på min lilla fima mp4 och då kan jag kolla på det på bussen, sweet!

nästa helg blir det tårta&grill&cider, det ser vi fram emot. hoppas solen skiner på oss då, som den verkar göra mest hela tiden, utan att göra någonting åt min fina fotbränna. dumma skor :(

hälsade på granntösen idag också, men sen fick hon herrbesök och då avlägsnade jag mig. så snart blir det en äggmacka och inspelat parlamentet, därefter lite spelande på mina gummiband innan sängen kallar ordentligt. ingen middagssömn på flera dagar gynnar ingen, speciellt inte mig..

think i'm going to end this now.
puss

(känslan av baby är söt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0