redday

trevligt igår :) först mat hemma hos natta med töser, sen vidare på fest med "typ 25 killar&tre tjejer"... för när vi kom dit så satt dom typ fem tjejer utomhus.. så jag ica o cassy drog till malmö. förfest numero 3 blev inte av för den hade redan tagit slut :( så vi drog till amiralen. trevligt med dans och såhär, mindre trevligt med en tjock stalker. osmarhet är inte sexigt! så jag och barry dansade vidare till lindeborg där vi tänkte vila i soffan. det fanns ingen soffa!?!? så vi drack lite vatten sen hoppade jag ut genom fönstert och drog hem.

jätte trevlig kväll trots att amiralen var flopp, tyvärr! man kan inte fixa ett så stort dansställe om där är så lite folk, det ser alltför mesigt ut :/ var väl hemma vid tre och då tröck jag i mig lite revben och vitlökssås, mumma!!

mina skort är inte nådiga. dom totalförstörde mina fötter så nu får jag gå i flipflop fram till midsommar :(

(elina&madicken på tv idag, finfint!)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0