sábado :$

visar mina skills i spanska bara ;)

natta's fest igår, ganska lagom kul :) var på humör men endån inte, fest-uppehåll för mig nu några veckor -- det är itne kul längre.. kul iaf, jag kände mig som rose i titanic när jag skulle förklara för sofia vem alla är, så nu vet hon -- blanadade känslor:) mina högtalare och min stereo var höjdpunkten på kvällen! toppen ju :)

skulle hämta mina grejer från den ölluktande lokalen idag och ja, marco är sjuk som vanligt :( slår mig på mitt ben så hans hand FORTFARANDE sitter kvar(det var nu två timmar sen (u) ) och sen snackar han och abbe för mycket :(( JAG VILL INTE HÖRA! (u)(u) "hon är den nya du. förutom EN sak"  eller två eller kanske tom TRE? hahah :)

nu ska jag äta frulle med bulle, mums! och sen ska jag baka tårta till esc ikväll, shyy. cassy ska kirra pizza. är det pan så kommer inte jag iaf! (u)

pussssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0