so, all my people on the right!

ni kan säga grattis till mig, eller bara "åh, vad du är duktig!" för jag får mvg i engelska A och jag är så glad :) den ångesten är borta & jag slipper oroa mig för det nåmer.

imorgon är det matteB-prov och ajg orkar inte. det är TRE kapitel som jag inte ens börjat titta på.. jag vet inte, men ointresse är väl endån bättre än okunnighet!? med detta menar jag att jag nog står över det där provet imorgon och hoppas på det bästa, jag KANSKE får g!? :)  jag hade iaf blivit så bra..

janne sätter betygen konstigt så har jag riktig tur så får jag mvg i matteA, men 'peppar peppar ta i trä'! får väl se med det där.. jag har insett att den betygstressen jag brukar känna har inte infunnit sig förrän nu sista veckan .. jag har inte alls känt att jag måste ha bra betyg på hela året och det är deppigt. detta har resulterat i att jag inte brytt mig alltför mycket om min skolgång.. skärpning nästa år!

rabarberpaj-bak nu.
PUSS


grattis handikapp-hippo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0