tolv points?!

jo, vi håller tummarna för det. jag räknade ihop att jag borde få tretton, när jag var hård. så jag har ett poäng till godo att tappa, men jag måstemåstemåste få g. nöjd för inget, men endån.. satt med provet i över två timmar, har ALDRIG hänt förr, och då menar jag aldrig. kaos :/

kom hem&åt, vid halv tolv. slutade liksom fyra timmar tidigare än vanligt tack vare provet. så det var ju skönt! har ingen sol på min balkong, eller någon trädgård eller sånt kul, deppigt. åka hem till mamma och låna hennes? hade varit skönt! ska jag nog göra. cykla? nej, jag har ingen cykel, synd... såg sista avsnittet av klass 9a idag. haha, jag är SÅ mesig. grät mig igenom helahela programmet (u)

jomen,
tack&hej. helg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0