up&down

0.25, en fjärdedels poäng alltså, iväg från mvg på np-eng. kan man störa sig lite till på det? arhrhhhh, bajs. vg är så tråkigt, så tråkigt..

slänger in ett snabbt inlägg nu innan det blir project runway i två timmar, varför? jag vet inte, men det blir kul :) älskar alla repriser och maraton dom visar nu när vädert är halvdant, så slipper man ha ångest för att man inte går ut när man är fast vid tvn :D

vissa blev jättemissnöjda med sitt betyg på np'n, IGEN.. duärkass, deal with it.
vilken bitch hon är istället, vilken bitch!

tårtkalas på lördag! längtaar (det måste bli av nu!)

jag har jeteunt i huvudet. suck!
lax&poatisklyftor
puss

KAN FOLK VARA MER DEPRIMERADE?!
handikapp-hippo och jag fick samma score, stackars oss :(( 33/4 (u)(u)(u)

Kommentarer
Postat av: alexa

det ær lættare! maila mig ;D

2008-05-22 @ 11:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0